Dnes je sobota, 24.október 2020, meniny má: Kvetoslava
Čas čítania
1 minute
Zatiaľ prečítané

POHYB A VITAMÍNY – NAJLEPŠIA OCHRANA pred vírusmi!

marec 31, 2020 - 06:00
Takmer každý vie, že ak má v poriadku imunitu, nemusí sa ničoho obávať. V dnešných časoch okrem dodržiavania súčasných nariadení je tento stav zodpovednosť každého z nás.

Ale ako máme vedieť, čo je správne a čo nie? V prvom rade musíme vedieť, čo imunita je. Slovo imunita pochádza z latinského immunitas, čo znamená oslobodený od povinností. V modernej medicíne bolo využité v zmysle zbavený povinnosti, slobodný od choroby – čiže odolný voči chorobe.

SELÉN – kapitán družstva v boji proti vírusom!

ĽUDIA SÚ NAPADNUTÍ VÍRUSMI, AK IM CHÝBA SELÉN V TELE!

Medzi kľúčové vitamíny v boji proti vírusom patria A, E, C a z minerálov zinok, meď, mangán, železo a SELÉN! Všetky tieto antioxidanty pracujú v tele ako tím, ale kľúčovým hráčom je SELÉN – kapitán družstva. Tento klenot medzi minerálmi objavil švédsky chemik Jöns Jakob Berzelius.

Úloha selénu je antioxidačná ochrana organizmu pred rakovinou a vírusovými ochoreniami. Podľa testov Ústavu preventívnej klinickej medicíny patrí Slovensko medzi krajiny s nízkym statusom selénu. Vegetariáni ho majú dvakrát menej ako nevegetariáni. Selén musí spolupracovať s ostatnými doplnkami výživy.

Prírodne sa nachádza hlavne v mäse a vo vajíčkach, to však v zimných obdobiach,  keď sa vyskytujú chrípky, nestačí na pokrytie dennej dávky. Ak si chcete byť istí správnym dávkovaním na deň, VITAMINERÁL FORTE obsahuje všetky dôležité vitamíny a minerály v jednom a v správnom zložení. A čo je najdôležitejšie, selén je v dostatočnej dennej dávke a je organický. Objednať si ho môžete v e-shope na www.zora.sk.

Pohybom sa vylučuje endorfín – hormón šťastia

Urobte ešte dnes niečo pre telo a to sa vám odvďačí dobrou náladou. Využite pobyt doma a hýbte sa !

Výpady na mieste na spevnenie stehien a sedacieho svalu.

Postavte sa tak, aby jedna noha smerovala dopredu a druhá dozadu.

Začnite zadnou nohou pohybovať hore a dolu tak, aby ste sa vždy mierne dotkli kolenom zeme. Snažte sa, aby boli obe nohy po skrčení v pravom uhle. Cvik urobte 20x.

Podrepy na kolenách

Kľaknite si na kolená a ruky dajte v bok. Neseďte na pätách, ale buďte tesne nad nimi. Začnite sa dvíhať dopredu, len do polohy, keď máte telo šikmo k podložke a znova sa vráťte tesne nad päty. Takto udržíte po celý čas stehná napnuté. Urobte cvik 10x a po krátkej prestávke ho môžete zopakovať.

Ak by ste si chceli zacvičiť celý rad cvikov, môžete si objednať moje DVD EFEKT II. ( prikladám foto)

Vaša Zora. Píšte mi na zora@zora.sk

www.zora.sk

- - Inzercia - -