Dnes je štvrtok, 26.november 2020, meniny má: Kornel
Čas čítania
2 minutes
Zatiaľ prečítané

Cvičenie na Makarskej riviére so Zorou!

júl 26, 2020 - 14:00
To, že cvičenie prospieva vieme, a to že cvičenie na čerstvom vzduchu je ako liek, potvrdí už každý lekár.

A keďže sa leto blíži a dokonca aj opatrenia sú stále viac a viac voľnejšie, čo by ste povedali na to, keby ste si spolu so mnou bod mojim vedením zacvičili na Makarskej Riviére, perle chorvátskeho pobrežia? Už 17 rokov usporadúvam Fit pobyty na tomto krásnom mieste a moji klienti si nevedia vynachváliť ranné cvičenia priamo na pláži, ozdravné dychové cvičenia pri západe slnka, motivačné cvičenia na lepšiu náladu, celodenné výlety loďou, splavovanie divokej rieky Cetini, spúšťanie sa na lanách -zip line, ochutnávky dalmátskych špecialít, horskú turistiku, spoločenské večery, koncerty, či len sladké leňošenie na krásnych plážach, tienených voňavými píniami.

Termíny sú od 4.9. do 12.9. 2020 a  od 11.9. do 19.9.2020. Odchody sú oddelené priamo z Košíc a priamo z Bratislavy. Ak sa chcete pridať na nezabudnuteľnú Fit dovolenku, kde za týždeň môžete viditeľne skorigovať svalstvo a zhodiť nejaké to kilo a pritom si dopriať, prihláste sa na : zora@zora.sk

Viac na www.zora.sk

Nasledujúce cviky som precvičovala priamo na Makarskej Riviére, ktoré budeme spoločne cvičiť aj na tohtoročnej športovo-relaxačnej dovolenke.

Cvik na zoštíhlenie pásu a pevné stehná:

Ľahnite si na podložku tak, aby ste sa o ňu opierali kolenom skrčenej nohy a lakťom. Ruku podoprite v bok a vrchnú nohu vystrite tak, aby pokračovala rovnobežne s telom. Začnite s ňou pohybovať hore a dolu v rozmedzí len niekoľkých centimetrov. Opakujte 20 x. Následne na to skúste v polohe ešte nehybne vydržať aspoň minútu. To isté zopakujte aj na druhú stranu a celé to môžete ešte raz zopakovať.

Cvik je skoro rovnaký, akurát je už pre pokročilých ale nebojte sa, ani my ho necvičíme často a veľa. Je to len na to, aby ste zistili, kam až môžete posunúť vaše hranice možností.

Poloha je rovnaká s tým, že noha na ktorej sa opierame je vystretá tak isto, ako aj ruka. Začneme pohybovať nohou hore a dolu v rozmedzí  len niekoľkých centimetrov. Opakujte 10 x. Následne na to skúste v polohe ešte nehybne vydržať aspoň minútu. To isté zopakujte aj na druhú stranu.

Ľahnite si na chrbát a vystrite jednu nohu tak aby smerovala tesne nad zemou a druhu prednožte vystretú čo najvyššie. Zodvihnite od podložiy hlavu a ramená a ruky vytrite vedľa tela.

Začnite pohybovať v miernom tempe trupom hore a dolu tak, aby ste netrhali hlavou, ale snažili sa dvíhať brušnými svalmi. Pohyb opakujte aspoň 20 x  a po krátkej prestávke vymeňte nohy a urobte to isté.

Kľaknite si na kolená, predpažte a zakloňte telo šikmo k podložke, smerom dozadu. Mali by ste pocítiť mierne pálenie v stehnách a spodnom bruchu. Ostaňte v polohe a robte malé pohyby dopredu a dozadu v rozmedzí len niekoľko centimetrov. Urobte tento pohyb 10 x. Urobte si pauzu a potom zopakujte cvičenie s tým, že sa viac nahnete dozadu. A znova urobte pohyb 10 x .

A takto všetci spolu cvičíme pri východe slnka na pláži. Čerstvý vzduch nabitý krásnymi vôňami mora a okolitých ihličnanov dotvára dokonalý koncept zdravého životného štýlu. Po cvičení sa ideme okúpať a potom vychutnať zdravé raňajky na terase s výhľadom na more. Počas dňa robíme to, na čo máme chuť.

Tak ako? Pridáš sa? Nemusíš byť športovo založený typ a môžeš so sebou zobrať aj svoju rodinu. Rada ťa medzi nami uvidím. Píš na zora@zora.sk. :-)

- - Inzercia - -