Dnes je pondelok, 26.október 2020, meniny má: Demeter
Čas čítania
1 minute
Zatiaľ prečítané

Cviky na spevnenie celého tela a proti bolesti hlavy

august 15, 2020 - 14:00
Súhlasíte som mnou, že človek s bolesťou hlavy nemá náladu ani na prácu, ani na zábavu? Tieto nepríjemné bolesti môžu vzniknúť pri nedostatku niektorej z týchto živín: vitamín B6, kyselina pantoténová, železo, vápnik, horčík, či vitamín D, B1, B12.

Aby ste si nelámali hlavu, čoho koľko presne a kedy treba, môžete si objednať vita-minerály forte v tekutej forme bez sladidiel a umelých prísad v mojom e - shope na www.zora.sk. To vám zaručí prevenciu takýchto bolestí. Ďalšou príčinou môže byť nesprávne držanie tela alebo uvoľnené svalstvo krku. S tým vám viem pomôcť okamžite nasledujúcimi cvikmi.

A tou poslednou ale veľmi  častou príčinou je nízka hladina krvného cukru a čím nižšia hladina, tým viac bolí hlava. Predovšetkým sa vyskytuje po prebudení, najmä vtedy, ak si človek dal slabú večeru. Trvalú úľavu prinesie dať si pred spaním jedlo s vysokým obsahom bielkovín bez akýchkoľvek sladkostí a chuťoviek. Okrem toho hlava bolí aj keď má v tele prebytočné sacharidy- cukry, ktoré sa neúmerne ukladajú do tukových tkanív. To potom spôsobuje neželané priberanie. A aj v tejto oblasti vám viem veľmi účinne pomôcť veľmi jednoduchou a efektívnou metódou aj na diaľku. Viac sa o Reštarte metabolizmu môžete dozvedieť na www.zora.sk

Oprieme sa lakťami a špičkami  nôh o zem a zodvihneme telo  do jednej roviny s podložkou. Snažíme sa spevniť telo tak, aby sa neprehýbalo,  alebo aby sme nevystrkovali  zadok  hore. Vydržíme v polohe 30 sekúnd a potom zodvihneme raz jednu a raz druhú nohu hore. Toto striedanie môžete robiť jednu minútu. Potom si oddýchnite.

Tento cvik je podobný, ale je pre pokročilých. Začína sa rovnako, akurát ruky sú teraz vystreté. Ostatné je tak ako v predošlom cviku. 

Jeden z mojich najobľúbenejších cvikov je tento, pretože okrem toho, že posilňuje celé telo, tvaruje zadnú stranu stehien a redukuje veľmi efektívne celulitídu. Ľahneme si na zem tak, že sa oprieme o lakte a päty. Špičky nôh smerujú dohora a kolená sú mierne skrčené. Teraz zodvihneme zadok od podložky a vydržíme v tejto polohe aspoň 1 minútu.

Takže milé dámy ale aj páni ! Kdekoľvek ste, som pripravená vám pomôcť s vašim problémom. Pre viac informácii o mne si môžete pozrieť môj YouTube kanál alebo môj FB fun page.

Vaša Zora Ochodnická

- - Inzercia - -