Dnes je štvrtok, 21.január 2021, meniny má: Vincent
Čas čítania
2 minutes
Zatiaľ prečítané

Dostane cez volejbal svoje víno do sveta?

apríl 13, 2014 - 18:49
Jozefovi Mikušovi, majiteľovi úspešného podniku JM Vinárstvo Doľany, sa podarilo v posledných rokoch výrazne rozbehnúť propagáciu svojej značky prostredníctvom viacerých reklamných aj sponzorských aktivít. Jednou z nich je aj spolupráca so Slovenskou volejbalovou federáciou, vďaka ktorej sa logo vinárskej firmy objavuje na medzinárodných zápasoch našej mužskej reprezentácie, na ktorých majú zároveň hostia z rôznych kútov sveta možnosť ochutnať víno z Dolian...
Foto: 
Spolupráca JM Vinárstva Doľany so Slovenskou volejbalovou federáciou trvá už dlhší čas. Jednou z prvých spoločných akcií bolo vyhlásenie Najlepšieho volejbalistu Slovenska za rok 2012, ktoré sa konalo minulý rok v Bratislave. Ale logo vinárstva nechýba ani na reklamných paneloch alebo mantineloch rozmiestnených okolo hracej plochy pri každom zo zápasov reprezentačného volejbalového mužstva Slovenska. „My sme športovci a tiež vytvárame určitý produkt, ktorý má byť zaujímavý a atraktívny pre ľudí, a pritom sa pokúšame, aby sme volejbal propagovali a v čo najlepšom svetle prezentovali na Slovensku i v zahraničí. Snažíme sa divákom ponúknuť vrcholnú šou, ale zároveň chceme, aby na našich podujatiach vládla príjemná atmosféra, nech sú to udalosti na vysokej spoločenskej úrovni. Akcie, kde sa budú ľudia, ale najmä naši partneri cítiť dobre, zabavia sa a príjemne strávia voľné chvíle,“ vysvetlil prezident Slovenskej volejbalovej federácie Ľubor Halanda, ktorý o okolnostiach nadviazania spolupráce s majiteľom JM Vinárstva Doľany Jozefom Mikušom prezradil: „Hneď pri prvom stretnutí sme si padli do oka. Pán Mikuš má firmu, ktorá sa chce presadiť nielen na slovenskom trhu, ale určite aj v zahraničí a preto sa nám obom zdalo byť od začiatku veľmi výhodné spojiť naše záujmy a produkty, ktoré majú potrebnú úroveň a ide im o spoločný cieľ – spríjemňovať ľuďom život. Veď napríklad vinári svojimi kvalitnými výrobkami skoro vždy potešia našich partnerov či hostí zo zahraničia. V tomto prípade určite nejde o propagáciu alkoholu pre športovcov, ale skôr o to, uctiť si ľudí, ktorí sa pohybujú okolo volejbalu a pre nich je tento šport predovšetkým dobrou zábavou, ku ktorej patrí aj chutné jedlo a dobré vínko.“
 
Prienik na poľský trh!
Slovenská volejbalová federácia propaguje svojho partnera JM Vinárstvo Doľany na všetkých reprezentačných podujatiach, ktoré organizuje po celom Slovensku, i počas medzinárodných zápasov a turnajov, či už v seniorských alebo mládežníckych kategóriách. „Jednou z najpamätnejších volejbalových udalostí posledného obdobia bol priateľský medzištátny zápas medzi mužskou reprezentáciou Slovenska a Ruskej federácie, ktorý sa konal minulý rok v bratislavskej NTC Aréne. Do haly vtedy prišlo vyše 4 000 divákov, ktorí vytvorili nádhernú športovú atmosféru a náš tím vytrvalo a veľmi hlučne po celý čas povzbudzovali. To napríklad pri tenisových zápasoch nie je možné ani dovolené, nehovoriac o tom, že niekedy je viac počuť výkriky samotných hráčov než fanúšikov. Ľudia sa teda skvele zabavili pri kvalitnom volejbale a potom si mohli odskočiť do VIP sektoru, kde na nich čakali rôzne slovenské dobroty, samozrejme, aj produkty Vína Doľany, ktoré mohli ochutnať,“ vysvetľuje prezident Slovenskej volejbalovej federácie Ľubor Halanda, ktorý má k vínu pozitívny vzťah aj v súkromí. „Samozrejme, nepijem ho na hektolitre, ale k dobrému jedlu je kvalitné víno priam nevyhnutnosťou. Napríklad k rybám si vždy dávam biele a k pečenému mäsu červené vínko a v poslednom čase uprednostňujem najmä výrobky pána Mikuša. Mojou obľúbenou sortou z bielych vín je Chardonnay a z červeného vína mám najradšej jeho Cabernet Sauvignon.“ Vinár Jozef Mikuš sa zase priznal, že na strednej škole hrával štyri roky volejbal, ale podľa neho to nemalo nijaký priamy vplyv na to, že sa rozhodol sponzorsky podporiť Slovenskú volejbalovú federáciu. 
 
Viac sa dočítate v SLOVENKE!
 
ROMAN SLUŠNÝ
Foto: Daniel Kaplavka a archív SVF

- - Inzercia - -